søndag 5. juni 2011

36 veker på veg


Så var eg komt heilt til veke 36. No har eg jobba i full stilling i 5 veker og har berre ei veke att før eg begynner i permisjon- så no nærmer det heile seg plutselig ganske så raskt. Det er fint å gå gravid når man ikkje har dei store plagene, og så lenge eg passer litt på kva eg utset ryggen for så går det bra. Men samtidig ser eg jo fram til at fødselen er overstått, til eg får møte den lille i magen og til eg får ein meir bevegelig kropp igjen :)

Bildene er tatt i veke 34 og 35, nokre har eg tatt sjølv og nokre har 10 åringen min tatt. Fine minner å ta med seg no når det heile er over om ein måneds tid.

Det meste av utstyr har vi liggande og må berre finnes fram. Og snart skal eg finne fram dei nøytrale babykleda, teppene, sengetøyet o.l. for å vaske det. Ny vogn og eit par andre småting blei kjøpt i helga. Så vi har iallfall komt litt i gang med forberedelsane  :)

1 kommentar:

  1. Ååå, nå ble jeg helt varm inni meg jeg, kom jo ikke lenger enn dette jeg før lillekongen kom.

    Kose deg resten av tiden, gleder meg til å få oppdatering på hvem det var som har bodd inne i magen din alle disse ukene:)

    klem

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)