onsdag 18. mai 2011

Papirdukker

Av og til finn jentene fram mine (og mammas) gamle papirdukker og leiker med dei. Her er det mange minner :)


Barbie papirdukker i eiga bok



Det er visst ikkje alle som er klippt ut ein gong



Her er ein nyere versjon papirdukker. Byggmester Bob og Fiffi, som eg fekk sammen med noko som eg bestillte fra Barnegarderoben ein gong.

Kleda til Fiffi og Bob

Eg har tidligare skreve eit innlegg for Foreldremanualen om nokre av våre papirdukker: Gamle og nye papirdukker

Linker til gratis papirdukker som man kan skrive ut:





Ved å søke på "Free paperdolls" på google så dukker det opp mykje fint man kan printe ut sjølv.









2 kommentarer:

  1. Hei Linda

    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
    SÅ mye fint du har funnet frem her - dette skal jeg kikke nærmere på.

    Ha en fin kveld videre:)

    SvarSlett
  2. Jeg var så glad i papirdukker da jeg var liten. Her var det mange fine:)

    god helg fra Karianne:)

    PS Likte godt innlegget ditt om å være mor for litt siden!

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)