søndag 1. mai 2011

LO: Spekkhoggarane i SeaWorld

Ein dobbel LO om Shamu og spekkhogger-showet vi såg på i SeaWorld.

I teksten på denne LO'en har eg bla. skreve litt om spekkhoggarane i SeaWorld (litt info som dei små kan lære av). Eg har ikkje brukt noko særlig pynt pga det dekorative mønsterarket, men eg har laga bølgekant på tekstfeltet. Eg har også brukt ein del småbilder (nokre har eg tatt sjølv, og andre er lånt på nettet).

Denne LO'en handler om spekkhogger-showet som vi såg på nyttårsafta 2009. Ikkje så mykje pynt på denne heller, men eg har brukt rubons og bølgekant på tekstfeltet, svarte linjer på bilda for å lage ei ramme på dei, og tre brads øverst på arket.

2 kommentarer:

  1. Herlige LOer fra Sea World! :o)

    Og tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! Ha ei fin uke! :o)

    SvarSlett
  2. For en kjekk opplevelse det må ha vært for de små - og de store også:) Du tar vare på bildene på en flott måte syns jeg - blir SÅ fint for ungene å ha senere.
    Kjersti

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)