torsdag 5. mai 2011

Nokre av vekas kvardagsbilder

Ting i tiden: Jentene har bursdag om nokre måneder, så dei har skreve ønskelister bla. fra det siste leiketøysbladet vi fekk i posten.

Tv og media: Vi liker å sjå Farmen. Og om nokre år er kanskje tv'ens "avslutninger og introer" annleis. Kjekt å ha sånne bilder også.

Hobby: Eg liker gjerne å få gjort fleire ting samtidig, så nokre gonger når eg sit og ser på tv så held eg på med ein hobbyting samtidig. I denne eska har eg bla. diecuts-deler som eg limer sammen.

Eit par ting fra barndommen; Mine Keypers :)
Desse var eg veldig glad i. Her er bilder av andre Keypers

Musikkfavoritt: Jenta mi liker å sjå denne musikkvideoen på pc'en.

1 kommentar:

  1. http://miestidsmaskin.blogspot.com/2009/05/keypers_14.html

    Har du sett denne bloggen? :)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)