søndag 15. mai 2011

Om det å vere mor


Eg satte meg ned ved pc'en for å sjå eit tv-show som heiter "Motherhood matters" . Grunnen til at eg såg på det var fordi Becky Higgins skulle snakke litt om det å vere mor og ta vare på minner for barnas skyld.
Du kan sjå showet her.
Eg "spolte" meg framover i showet og såg spesielt på dei små tinga som mødre gjer (minutt 13:00-21:00) og det Becky Higgins snakka om; 5 ting mødre kan ta vare på for ungane sine (minutt 25:00-32:00). Matts ord på slutten, om ting som mødre gjer, var også interessant å få med seg (minutt 36:00-44:00)


Tankane svirra mykje om det å vere mor og også det å ta vare på minner (sidan eg held på med 365 bilder-prosjektet), så eg surfa vidare på interessante linker eg såg om emnet. Studio 5 hadde fleire interessante artikler om desse emna og andre, og på kanalens artikkel om Best Motherhood Blogs kom eg over sida til The Power of Moms som hadde enda fleire gode artikler om det å vere mor. Både denne og enjoying the small things har eg lagt inn blandt mine favorittblogger, og eg må lese meir i desse når eg har tid.


Fleire linker som eg kjem på i farten:
Gledelig tanke (fine tankevekkere)
barn i heimen- huskeregel til alle foreldre
Sheye Rosemeyer skriver om sin Ava (som berre blei 3 år)
Mammadamen har skreve bok med sine og lesernes lykketips
Mammadamens 101 lykketips (blurb bok)
Mammablogg awards 2010 (linker til vinnere og kandidater)
Mine Mammaliv-innlegg
Mine innlegg om familiedokumentasjon og minner
Mine fotoprosjekt bla 365/Project Life og WeekInTheLife

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)