fredag 29. april 2011

Bilder og minner fra graviditeten

Helsekort for gravide| Vitamintilskudd| Bøker eg har kjøpt i 
tidligere graviditeter| magen min| Blader eg har lese

Dette er min 4., og mest sannsynlig siste, graviditet. Derfor vil eg ta vare på minnene, og prøver å ta bilder og skrive ein del notater fra denne koselige tida som snart er over. 

Keep some souvenirs of your past, or how will you ever prove it wasn't all a dream? (Ashleigh Brilliant)

Ein gammel mammatrim-vhs| gravidmagen min fra ulike vinkler| 
Mine favorittsko| Mine favoritt Bodybutter

A good snapshot stops a moment from running away.
  ~Eudora Welty


Yngstemanns teppe som han har vevd til babyen|  Gravidmagen min| 
Bok eg har fått| Bok eg har lest for dei små som forklarer graviditet
på ein fin og forståelig måte

Photography. The best cure for a bad memory. -
John E. Burkowski~

4 kommentarer:

  1. Aha, er nummer fire på gang? Grattis! Det er hyggelig med minner fra graviditeten, ja, det går liksom opp for en at dette vel blir siste gangen, og det er litt vemodig...

    SvarSlett
  2. Kjenner igjen gleden, spenningen, sitringen over det nye livet som skulle komme. KOS DEG VIDERE:)

    SvarSlett
  3. Det er så viktig å ta vare på minnene, jeg er så glad for at jeg har blogget mye fra den siste graviditeten :)
    Er dette barn nr fire? Jeg har selv tre gutter, og sier ikke stopp - men vil vente litt med å få en til :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! Vi fikk en gutt i 2006, så en gutt i 2007 og enda en gutt i 2011, nå kan vi fint vente noen år :) Og da hadde det jo vært stas med en liten jente :-)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)