tirsdag 5. april 2011

Dagens (og vekas) bilder: ein bit av livet vårt akkurat no

Ein slektnings nye hund

Eg held på med diverse fotoprosjekt som går ut på å ta eit bilde (eller fleire) kvar dag. I fjor var det "Week In The Life" og i år held eg på med "Project Life" / "365 bilder i året". Når babyen kjem håper eg også å få gjort noko liknande for han eller ho... ta bilder av den lille, men også ting som forandres eller kjem inn i livet vårt sammen med han/ho.
 Det eg liker ved desse bildene er at vi tar ein liten bit av kvardagslivet vårt med inn i fotoalbummet og foreviger desse øyeblikka og tinga for alltid.

Mitt og jentenes smykketre og -dame

Derfor lager eg ein ny etikett for desse bilda (og prosjekta)
"Vårt 365- Dagens og vekas bilder".
 Då deler eg glimt av livet vårt, samtidig som at dere kanskje får litt ideer viss dere vil ta liknande bilder.
I mitt eige album har eg jo også ein del bilder av familie og personer, men mange av desse blir ikkje lagt ut her på nettet av hensyn til dei.

Eldstejenta lager drømmefangere

Ein søt, liten ting vi kjøpte denne veka

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)