tirsdag 19. april 2011

Små og store gleder (veke 15)

Fargen rosa og ein frisk blomsterbukett

Nokre gonger kan det vere lurt å bevisstgjere seg sjølv på nokre av dei små gledane man har i livet. Dette kan vere spesielt viktig når livet føles litt tungt og trist. Her om dagen las eg ein artikkel om ein mann som var ganske langt nede. Han begynte å blogge, og kvar dag blogga han om ei glede han hadde opplevd den dagen. Dette gjorde til at han etterkvart såg mykje lysare på livet og kom seg ut av den tunge tida. Eg synest å hugse at han til slutt laga ei bok om desse gledene også. (Desverre hugser eg ikkje kva han heitte eller bloggadressa hans, veit nokon av mine lesere det?)

Her er nokre av mine gleder som eg opplevde forrige veke

  • Den første nydelige og varme vårdagen
  • Sesongens første is utendørs (og spesielt ungenes glede over dette)
  • Etter å ha tenkt på det lenge fekk eg endelig bestillt meg frisørtime
  • Eg har bestillt meg nye solbriller (med styrke) etter å ha hatt dei samme solbrillene i over 10 år (sidan den gongen eg begynte med briller).
  • Ein kafètur med ei veninne det var lenge sidan eg hadde prata med
  • Eit par nye kaniner i vinduskarmen
  • Ein tur oppover i skogen, for endelig var snøen vekke!
  • Eg har ferie i 2 veker!
  • På basar med mange kjente og gode naboer, og så er det veldig kjekt når ungane vinn.

  • Ein tur innom H&M og handle litt nytt til alle mine små
  • Å endelig bli ferdig med ei fotobok, det skjer ikkje så ofte.
  • Vårens første lam kom til verden
  • Ein klem fra mine små
  • Å sjå eldstejenta lese bok for minstemann
Her er ein artikkel kvinneguiden har skreve om emnet: Små og store gleder

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)