torsdag 7. april 2011

Tips til nyfødt- og babyfotografering

Minstemann... for 5 år sidan

Satt og tenkte her ein dag... ser jo så mange fine babybilder på nettet, så kanskje vi kunne ha reist til fotografen når den lille kjem til verden og ta nyfødtbilder? Men kom fram til at det ikkje er så godt å seie no korleis den første tida med den lille blir, og kanskje eg heller kunne prøve å ta bedre bilder sjølv? Eg er ingen fotograf, langt derifra... men eg kan jo finne litt tips på nettet, og kanskje kan babybildene eg tar bli litt bedre enn dei eg har tatt tidligare?

Det er eit av mine prosjekt for tida; lese tips eg finn på nettet, sjå på bilder for å få inspirasjon og kanskje bli litt flinkere til å ta bilder innen den lille kjem til verden. Når h*n kjem er det for seint, så det må gjerast no.


Nokre av linkane eg har komt over når det gjeld babyfotografering:

På desse sidene finnes mange fine artikler om emnet ved å td søke på "newborn" eller "baby":


Blogger med inspirasjon og andre fine linker:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)