søndag 17. januar 2010

Tilbake fra USA


Kontraster. Ein solrik mandag på ei nydelig strand; South Beach, 
for så å komme heim til eit nydelig og kaldt vinterland på tirsdag.

Så var vi tilbake i gamlelandet. Den første veka vi var i USA fekk vi innimellom sms'er fra Norge om kor kaldt det var heime, og då var det godt å vere ein plass der det var ein god del varmare. Det var ikkje så alt for varmt der vi var, det var faktisk litt kaldare enn det pleier å vere "over there", men eg synest at temperaturen var akkurat passe. Borsett fra siste døgnet i Miami (der vi måtte på med bukser, gensere, jakker og luer), så var det stort sett "shorts-ver".

Vi kom heim tidligare denne veka, og dagane har gått med til vasking av kle og rydding av hus. Eg hadde egentlig tenkt at huset skulle vere strøkent før vi for, sånn at det var fort gjort å få ting på plass når vi kom heim. Men sidan jule- og turforberedelser fyllte desse dagane, så blei det ikkje tid til alt eg hadde tenkt. Men, men... rotet reiste jo ingen plass.

1 kommentar:

  1. Velkommen hjem!
    Og så flotte bilder!!! Du må sette inn flere altså, jeg har gledet meg SÅNN til å se:-) Var jo der for 2 år siden nå i jula og jeg har blitt utrolig glad i USA og ikke minst Florida!!
    Håper turen var like fantastisk som dere håpet!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)