torsdag 21. januar 2010

♥ Magic Kingdom (i Walt Disney World) ♥

Litt bilder fra Magic Kingdom

Vi ankommer Magic Kingdom, og spenninga er til å ta å føle på. For kvar ting vi køyrer forbi med Disney på (busser, plakater, figurer m.m) høyrer vi fra baksetet "Sjå der! Sjå der, mamma.. og der!"

Butikkane var fantastiske. Så mykje vi kunne tenkt å ta med oss heim! Godt vi kunne ta bilde med oss heim, så har vi iallfall minnene.

Desse Mikke-bamsane var så skjønne ♥ Og hadde eg hatt god plass i 
kofferten, så hadde eg tatt med meg ein heim.

I Magic Kingdom har dei ein heil butikk med Disney-julepynt. Her var det også mykje eg kunne tenkt meg, og eit par kuler blei dei... men desse var eg redd kom til å knuse på vegen om eg hadde kjøpt dei.
Ungane fekk velge kvar sin Disney-julepyntfigur som vi kjøpte med oss.

I Askepotts fontene slapp vi nedi ønskemynter.

Askepotts slott om kvelden.
Fleire bilder kjem...

Dette innlegget er med i månedens tema hos Foreldremanualen: Reise med barn

2 kommentarer:

  1. Drømme- drømme- drømme meg tilbake ♡ så mye dere har opplevd- fantastisk.
    Det er så morsomt å se bilder du har tatt.

    ang case til iphone/ipod så har jeg shoppet en hel haug på ebay- rosa, lysblå, sort, brun, med hello kitty osv og de ligger på et par dollar inkl frakt.
    Store klemmer

    SvarSlett
  2. Det ligger en award inne hos meg til deg ♡

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)