lørdag 23. januar 2010

Nytt scrappestash fra Disney og japansk "snop"



Eg kjøpte med meg litt scrappepynt, klistermerker og mønsterark fra WDW og Sea World.


Eg gleder meg til å ta i bruk desse søte punchene og mønstersaksa!


Ei eske med Disney vintage klistermerker fekk også bli med meg heim.



Allerede før vi kom inn i den japanske butikken i Epcot visste eg at der kom eg til å bli lenge. Dei har så mykje fint!!
Mangategninger (og -figurer) har eg likt heilt sidan eg såg tegnefilmane om Candy Candy som lita. Og Hello Kitty, My Melody og andre søtinger bringer også tilbake minner fra den gongen. Derfor blei det bla. litt kort og klistermerker herifra.


... og enda litt til...


.. og så desse Hello Kitty stemplene ...

3 kommentarer:

  1. SV:Jeg fikset opp sveisen etterpå da....så han ble fin til slutt hi-hi

    SvarSlett
  2. Nå har jeg sittet og sett igjennom alle de flotte innleggene fra Disney og Florida. Det er bare så fantastisk der, helt enig "a dream come true":-) Man blir jo et lite barn igjen når man vandrer i Disneymusikk og prinsesser!
    Hvor leide dere huset igjennom?? Det så så fint ut der, og det må være flott å ha et hus når man er flere familier på tur!!
    Ha en strålende uke!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  3. Så mye fine hello kitty stempler! Den pusekatten er jo bare så søt!

    Skal du scrappe litt snart? Det må du blogge om!! :D

    Klem Kathleen

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)