lørdag 23. januar 2010

Takk for kreativ award


Denne veka har eg fått denne awarden fra Størstepia, Rosa engler og Eirin. Tusen takk skal dere ha!
Sammen med awarden følger det med ein utfordring;  Fortell 7 ting om deg sjølv... *tenke, tenke*


  1. Eg har lett for å få sanger "på hjernen". Spesielt viss ungane går og syng på ein sang... då tar det ikkje lang tid før eg òg går og nynner på den, enten eg vil eller ikkje.
  2. Rosa er ein farge eg blir glad av
  3. Liker smykker, og har for øyeblikket på meg eit med ein trefigur forma som ein spekkhoggers "hale". (Fra seaworld)
  4. Skulle ha vore flinkare med blomster.
  5. Scrappa i forgårs! Har ikkje hatt tid til det dei siste månedane- så det var kjekt å endelig få gjort det igjen :)
  6. Er Plan-fadder for ei jente som er like gammel som eldstejenta mi.
  7. Blei aktiv på nettet då eldstejenta mi var baby (i 2000) og lærte meg då å lage enkle heimesider ved å bruke HTML koder. Hadde sider både til meg sjølv, ungane, pappa og andre familiemedlemmer ;)
Eg burde ha sendt denne vidare til nokon, men det er så vanskelig å velge ut kven for det er så mange blogger som eg liker og som er fyllte av kreativitet. Eg velger å vente litt, og kanskje sender eg den vidare ved ein seinare anledning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)