lørdag 23. januar 2010

LO: Reach for the stars


Endelig fekk eg scrappa igjen :)
Hobbyrommet og tida mi har vore fyllt med andre ting dei siste månedane, men no har eg fått rydda litt på rommet mitt. Denne LO'en begynte eg egentlig på i høst, men så har den blitt liggande på vent...
 Når det er lenge sidan eg har scrappa så tar det litt tid å begynne på an igjen, men etter å ha sett i litt scrappeblader og litt på nettet, så kjem inspirasjonen tilbake.

Det flotte mønsterarket er fra Fancy Pants.
Den oransje stjerna bak bildet klippte eg ut sjølv og la ein mørkere kant på.
Den brune stjerneborda er ei ferdiglaga kartong-bord, og så tegna eg med sølvtusj på kantane og satte stjerneknapper på.
Eg har også satt nokre stjerneknapper på tegningane på mønsterarket òg.
Eg har lurt på om eg skulle ha putta på enda meir pynt, men dette får holde så lenge :)

~ Reach for the stars, reach for your dreams ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)