torsdag 16. april 2009

Skogheims og lister

Fekk sett littegrann av "Skogheims" som gjekk på TV2 i dag... det var noko som passa for meg som liker lister og treng tips til korleis få ein enklare kvardag.
Først var det det med middagsmenyer. Altså lage liste for den kommande veka for kva vi skal ha som middag kvar enkelt dag. Då er det lettare å evt handle inn ingredienser til akkurat dette og vi slepp å tenke på det kvar einaste dag, og ofte i siste liten. Dette er ein ting eg kunne ha vore flinkare til.

Det som var så greit for denne familien var at dei hadde laga ein 5 vekers-meny... og denne hadde dei brukt i mange år!! Så greit da! Ingen dum idè.
Eg liker jo egentlig ikkje å ha det fullt så fast, litt bytting og prøving av nye ting ville eg nok ha hatt. Og det passer jo ikkje alltid å følge den planen- kjem an på kortid vi kjem fra jobb og kven som skal lage middagen og sånn. Men veldig greit å ha ein plan dei dagane ein ikkje har fantasi eller orker å komme på noko nytt.

Ein anna ting var handlelister. I det siste har eg begynt å prøve å skrive listene mine sånn at dei matvarene som er på samme plass i butikken, står sammen på handlelista. Då slepp eg å gå gjennom heile butikken, for så å måtte gå heilt tilbake fordi det var noko som stod ved inngangen, som eg ikkje la merke til på handlelista med ein gong.
Denne familien på "Skogheims" hadde tatt det eit steg vidare. Dei handla på samme butikken kvar gong, og hadde skreve opp dei matvarene dei kom til først øverst på handlelista. Dei gjekk den samme faste ruta i butikken kvar gong, fra inngang til kasse. Og derfor skreve handlelista etter dette. Det dei kom til først stod øverst, det dei kom til etterpå stod etter det øverste- skikkelig system heilt fram til kassa.
Sidan eg handler på ulike matbutikker, kjem eg nok ikkje til å ta i bruk akkurat det... eller kanskje litt. Vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)