torsdag 30. april 2009

Dagene flyr avgårde + Tai chi

Sitter her no, og tenkte eg skulle ta meg nokre minutt og nyte roen... heilt til det ropes "MAMMA, kan du hjelpe meg?"...... då eg kom for å hjelpe viste det seg at lillegutt allerede hadde fått på seg cherroxene og var gått ut døra. Han var på veg bort til fjøsen, der bestefaren hans skulle til å sleppe ut nokre lam og sauer. Så då fekk han gå bort dit og få med seg begivneheten, mens eg kunne sette meg ned igjen... og faktisk nyte eit stille øyeblikk, og prøve å gløyme samvittigheten som gnager for alt eg heller burde ha gjort.


Cherroxene burde jo vore pakka vekk for lenge sidan, men så er jo desse og støvlane dei skoa som 3 åringen min lettest klarer å ta på seg sjølv for øyeblikket. Går så mykje fortere for han å komme seg ut da... så då kan dei få stå framme ei stund til ;)


Og mellomste jenta mi, har venta og venta og venta (ja faktisk i over eitt døgn- og det kan vere lenge for ein 5 åring!) på at også hennar sau og lille (nesten nyfødte) lam skal få sleppast ut på graset istedenfor å måtte vere i fjøsen heile tida. For mange av dei andre sauene og lamma er sleppt ut (bla. storesøsters!) og då er det jo kjekt om vi også kan få sjå hennar søte dyr hoppe og sprette bortover graset.


Eit av våre små, søte lam
Eldstejenta sitt lam. Dei fleste lamma er ganske vanlige og kvite. Men jentene våre sine lam skiller seg litt, både når det gjeld rase og farge.

Sauemammaen koser med ungen sin


Søskenkos



No skinner sola i vinduskarmen, og katta maler som aldri før.. her er ein katt som virkelig nyter sola og varmen.




Og her er mellomste-jenta sitt lam. Endelig fekk den også komme ut og leike i graset.




Til no i dag har vi fått i oss frukost, og eg såg gjennom posten vi har fått denne veka mens dei små fekk sjå litt barne-tv. Etterpå leika dei litt, mens eg rydda vekk litt rot og satte på ei vaskemaskin med kle. Så var det treningstid for meg; er sååååå takknemlig for at svigerforeldra mine kan passe mine små littegrann så eg kan få trent litt... for om eg ikkje har faste tider der eg trener på så har det så lett for å skli ut- og då er det så mykje anna eg heller gjer når eg har tid til det (som husabeid, for det er noko som alltid bør gjerast).
Etter treninga var det tid for å lage lunsj og ete sammen med dei små. Dekke på, ete, dekke av og rydde kjøkkendisken (der det har lett for å hope seg opp etter nokre dager). Sette på ei ny maskin med kle... og så er lista lang over fleire ting eg bør gjere i dag... men no valgte eg å sitte her litt. Rekner med at eg skal få gjort litt i huset i løpet av dei neste fridagane ;)
I dag trente eg først styrketrening med strikk (Videovitamin4 med Kari). Og etterpå trente eg litt Tai chi.
Tidligare har eg alltid likt best trening der ein får brukt kroppen og bli skikkelig varm, men no synest eg det er spennande å prøve ut litt andre former for trening også- og gjerne rolige treningsmåter der ein føler ein får strekkt musklane litt og kan få litt ro i kroppen (i tillegg til dei andre, meir aktive måtane å trene på). Så derfor kjøpte eg denne videoen;
An introduction to TAI CHI med bla norsk tale, då den var (og forsatt er) på salg. Og kanskje kjem eg til å kjøpe ein anna Tai Chi- dvd seinare. For dette var ein fin måte å trene på, og passer også på dager då kroppen ikkje føles heilt på topp.
Henta dette fra Wikipedia om Tai Chi:
Tai Chi Chuan eller Taijiquan, også kjent som Tai Chi eller Taiji, er en Indre Kampsport (kampkunst) fra Kina. De to andre indre kampsportene er Baguazhang
og Xingyiquan.Det er mange stilarter innen Tai Chi Chuan,
selv om de fleste er enige om at de er alle basert på systemet lært av Chen familien
til Yang familien i 1820. Det kan være viktig å merke seg at navnet Tai Chi
Chuan er relativt nytt og at de tidligere utøverne av kampsporten ikke lett
ville kjent igjen hverken navn eller form på mye av det som idag går for å være
Tai Chi. De fleste stilartene er oppkalt etter personen som lagde dem. De mest
kjente er: Yang, Chen, Sun, Wu/Hao og Wu. Noen av disse har undergrupperinger
igjen.
Tai Chi er en kampsport hvor bevegelsene ofte blir praktisert som
terapi for å bedre helse og livslengden, noen ganger
i den grad at all tilknytting til kampsport blir ignorert. Tai Chi er ansett som
en myk kampsport, en kampsport der dyp avslapping eller mykhet i musklene
(spesielt i overkroppen) blir brukt i stedet for å anspenne dem. Tai Chi bruker
for det meste musklene i bein, hofter og midje til å generere kraft da disse er mye sterkere enn musklene i armene. Disse anspennes heller ikke, fokus er på vektomplassering og momentet dette fører med seg.
Fokus i kamp ligger i å absorbere/parrere motstanderens angrep
slik at det ikke har noen effekt, for å så benytte seg av den strategisk overlegene posisjon denne taktikken har ført til for å angripe.
Tai Chi trenes veldig sakte til å begynne med.
Dette sørger for at utøveren får med seg en haug med detaljer som man ellers
hadde gått glipp av hadde man gått igjenom øvelsene hurtig. Tai Chi er veldig
krevende og man bruker mye tid bare på å få det grunnleggende inn. Typisk 2 år
eller mer avhengig av individet. Denne strategien
betaler seg i det lange løp da utøveren vil få en god kjennskap til systemet og
ikke minst sin egen kropp.
Hentet fra «http://no.wikipedia.org/wiki/Tai_Chi_Chuan»



Det var nokre ord herifra. No har dei to minste komt i hus, og koser seg med pære (spesielt minstemann er veeeldig glad i frukt, og kunne ha ete dette heile dagen om han fekk lov). No skal eg legge sammen 3-4 "maskiner" med tørka kle, sette på ei ny maskin med kle, rydde litt meir på kjøkkenet, vatne litt blomster (noko eg ikkje er flink til å gjere for ofte! Men prøver å skjerpe meg på det) og så kjem nok skulejenta mi kjem heim fra skulen, og eg begynner å lage middag til familien før mannen kjem heim :)... og kanskje får eg òg telefon fra reisebyrået eg mailer med, for å snakke om den kommende Floridaturen vår.

2 kommentarer:

  1. Så skjønne de små lammene er. Du er flink til å ta bilder.

    SvarSlett
  2. Så mange fine bilder av lamma! :)

    Jannike :)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)