tirsdag 21. april 2009

Forbereder scrappekurs

Eg er blitt bedt om å holde scrappekurs for ein gjeng 4H-ungdommer, og no nærmer dagen seg. Ante ikkje at det var så mykje å planlegge og tenke gjennom då eg sa ja til det- men satser på at eg får alt under kontroll innen fredag når det store skal skje. Var litt paff då eg blei spurt, har jo aldri gjort noko sånt før (anna enn å vere homeparty-forhandler noko som gir litt trening på å stå foran folk)
Men er glad for at eg sa ja, blir ein erfaring rikare. Og så håper eg at det blir kjekt og eg får innfridd litt av det dei ønsker å lære.

I dag har eg tatt i bruk Silhouetten min litt, og elsker den!! Sååå lettvint å lage bokstaver, istedenfor å måtte trykke ut tittelen sjølv. For det er ofte det som kjem sist på plass på layoutene mine... det "tar litt tid" å ta fram cuttlebugen og diesene og alt anna ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)