torsdag 16. april 2009

Kaoskontroll

Eg liker å shoppe og eg liker å samle på ting. Og det at eg bruker internett mykje gjer at eg finn mange nye ting eg ønsker å kjøpe (gjerne barnekle, scrappeting, ting til huset og dill og dall), samtidig som at eg også lagrer på mykje av den infoen som eg finn (om data, fotoredigering, scrapping, familie, helse, barn ...for å nevne nokre få) og som eg kanskje vil ha lett tilgjengelig seinare ein gong. Desverre går ikkje desse tinga så lett overens med eit av mine nye prosjekt; kaoskontroll.

Eg har eit ønske om å få kontroll på alt eg har. Har kontroll på det meste, men i krokene og på sjeldent brukte rom så har det lett for å hope seg litt opp. Det samme med pc'en. Stort sett har eg orden på det meste av tinga som eg lagrer og bruker... mens det nokre plasser hoper seg opp.

Nok ein gang har eg tatt meg ei surferunde på nettet, og det dukker opp masse nyttig (som eg nok ein gong lagrer både på pc'en og i Mine Favoritter- så eg har all infoen lett tilgjengelig).
Ei av dei første sidene eg kom til, var denne: http://www.listmamablog.com/ . Og det gjekk opp for meg at eg faktisk er veldig glad i lister. Eg bruker alltid lister (for ting eg skal handle, ting vi må ha med på ferie, ting eg må få gjort i huset... og eg bruker også lister nesten kvar dag. For på dager der det er mykje eg må få gjort- så må eg ha det skreve ned så eg hugser på alt... for skriver eg det ikkje ned så kan du vere sikker på at eg gløymer ein ting eller to).

På denne sida fann eg tips til lister og også linker til mange andre flotte sider om hus og heim :)

Mange ryddeprosjekt er blitt satt igang i heimen, og mange er fullført. Men har forsatt ein del igjen. For eg liker å ha kontroll og eg liker å ha system på ting :)

Eg skal etterkvart dele litt tips og bilder fra desse prosjekta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)