onsdag 17. mars 2010

Nytt og koselig familiespel

Eg og jentene er glade i å spele spel, og "Villkatten" med Disneyfigurer er det nyaste spelet vi har fått i hus. 
Innimellom speler vi når mistemann har lagt seg om kvelden, og nokre gonger bruker eg det som belønning når dei har måtta rydde ekstra mykje. Ryddinga går litt lettare når dei veit at vi skal spele eitt eller fleire spel etterpå.

"Villkatten" har blitt eit populært spel i heimen. Kvar av oss skal finne eit visst antall figurer, og den som først får nok figurer, den vinner. For at mellomstejenta også skal ha ein sjanse å vinne så må ho finne 10 figurer, mens eg og eldstejenta må finne 15. 

2 kommentarer:

  1. Koselig med spill :)

    Jeg husker jeg var så glad i den forsvunne diamanten da jeg var lita, og monopol da ;)

    Ha en strålende dag :)

    SvarSlett
  2. Å spille spill sammen med mamma er en flott premie! Skal bli litt flinkere til å gjøre slikt med ungene. :-)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)