fredag 19. mars 2010

Blad eg abonnerer på

Då eg blei mor for første gong (for snart 10 år sidan) begynte eg å abonnere på Foreldre & Barn. For meg så er F&B eit informerande blad med mykje bra lesestoff, men no i det siste har eg lese mindre og mindre av blada eg får. Eg har jo tenkt tanken... kanskje eg burde seie opp abonnementet mitt? Men samtidig så er eg redd for å gå glipp av noko. Så foreløpig skal det få forsette å dumpe ned i postkassa mi.

Bladet Mamma er favorittbladet mitt. Då bladet kom i handelen for første gong, så var eg ikkje sein med å begynne å abonnere på det. Dette bladet forbinder eg med kos og ei lita pause i kvardagen.

Creating Keepsakes gir meg inspirasjon til scrapping. Eg må  innrømme at det ikkje er så ofte eg tar meg tid til å scrappe- det blir litt no og då... Nokre gonger oftere, andre gonger sjeldnare. Men abonnementet er billig, og det er kjekt å få litt kreativ input kvar månad.

Eg har vurdert å begynne å abonnere på Kamille. For det er også eit bra blad... så vi får sjå.. med tiden :)

(Blei litt usikker på korleis man skriver abonnere... Skrives det abbonere? abbonnere?.... men nei.. då eg var innom ulike blad sine nettsider så fann eg ut at det skrives abonnere)

1 kommentar:

  1. Hmm, ikke lett dette med blader som man abonnerer på...

    Jeg abonnerer på BoligPluss og kommer til å kjøpe Magnolia Ink fast.
    Men er mange flere blader jeg kunne tenkt meg å ha. Men...
    Kan vel si at jeg har måttet prioritere litt ;o)

    Ha en flott helg.

    Klem

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)