søndag 4. mars 2012

Maxie møter Goldie - ei LEGO Friends historie

Det var laurdags morgon, og Olivia og pusen Maxie skulle til trehytta si.

Maxie gjekk opp i kurven sin

Plutseleg kom det ein fugl og begynte å ete på fisken til Maxie. Det likte ikkje Maxie!

Han skulle akkurat til å angripe fuglen, men då kom Olivia.

Olivia gjekk bort til fuglen, klappa den på ryggen og sa: "Han burde vi behalde. Og så kan vi lage eit fuglehus."


"Blei det ikkje fint?" spurte Olivia. Og fuglen Goldie sa "pip pip".

Og etter det blei Maxie og Goldie gode venner, og dei delte på fisken.


Denne historia er skreve av mine to døttre på 8 og 11 år, bildene har eg tatt med hjelp fra dei.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Som eg skreiv i eit tidligare innlegg så er eg Buzzador, og eg og jentene mine har derfor fått prøve Olivias trehytte fra LEGO Friends.
Det å vere Buzzador går ut på at man får prøve nye produkter eller tjenester, og forteller venner og bekjente om dei.
Jenta mi på 8 likte Lego Friends veldig godt, og har leika med det sammen med mange av sine veninner. Gutten min på 6 fulgte også spent med då ho byggde trehytta. 

Her kan du lese om då vi fekk lego-pakken i posten og sjølve bygginga: Vi har fått prøve den nye LEGO Friends
Her kan du lese meir om det å vere Buzzador: Eg har blitt Buzzador


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)