onsdag 21. mars 2012

Familiens kvardagsbilder (til Project Life)

Vårfølelse på kjøkkenet

Mens det er litt grått, og av og til litt snø, utendørs.

Togbaneleik med zhu zhu pet- hamsteren

Jentene speler av og til kort om morningen, for å få tida til å gå før dei skal til skulen.

"Møte-veska" mi - fordi den er stor nok til permer og skrivebøker... og med eit nydelig motiv (nesten heilt objektivt sett). Denne veska bestillte eg fra Eurofoto for nokre år tilbake. Minstejenta var ikkje påtenkt den gongen...

Eg elsker å få scrappepakker i posten :)

Innimellom får eg denne undersøkelsen i posten. Dei to midterste barna er med i denne.

På tur langs veien. Ideen til dette bildet fekk eg fra ei liste med forslag til "månedens bilder". Eg trur forslaget var kurver eller noko sånt, og muligens hos Capture your 365.

Kvar måned tar eg litt bilder av minstejenta på datoen "hennar". Då får ho hårband på seg og gjerne ein kjole, og så tar vi litt bilder sammen med ekorn-bamsen. Dette bildet likte eg fordi ho held seg i handa, nesten sånn som ekornet gjer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)