mandag 27. februar 2012

Goodiebag fra barneloppis.no

Barneloppis er ein nytt nettstad for kjøp og salg av brukt og handlaga barneutstyr. Når eg (ein gong) får sett gjennom litt av alt eg har samla på i skap og kott av barnekle og barneutstyr, så kjem eg sikkert til å bruke denne nettstaden.

No har eg fått ein Goodiebag fra barneloppis.no med masse fint innhold:


Her var det bla. barnevitaminer, Gråtass-puslespel, gavekort fra Stena Line, refleks fra Dunderly, vareprøver på diverse kremer, flurotabletter, tannkrem, tannbørste og DVD fra Disney Junior :) Og nettet som det heile kom i kan bla. brukes som handlenett eller til kle som dei små må ha med seg i barnehagen eller på skulen.

Barnevitaminane blei populære i heimen, og gutten min pusla Gråtass og såg på DVD'en fra Disney Junior. Når ungane var på overnatting hos bestemor var det veldig greit å ha med seg sånne små pakker med fluortabletter, og refleks er eit must (!) når dei står og venter på bussen om morningen (iallfall om vinteren). Ei av jentene mine har lenge hatt ein favoritt-tannkrem, men no når vi fekk ei vareprøve på tannkrem så fekk ho seg ein favoritt til :)

Om du har lyst på ein Goodiebag så kan du få det her: Barneloppis' Goodiebag (du treng berre betale portoen).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)