onsdag 29. februar 2012

Familiens kvardagsbilder (til Project Life)

Vesla koser seg i leikegrinda. Så mykje mindre då enn no...

Litt kvardagsbilder til vårt Project Life- album (tatt tidligare i år)

Minstejentas favorittleiker. Sånne bilder må eg ta fleire av sidan favorittane ofte endrast.

Synest denne filmen er så fiiin 

Sånn ser grautpakkane til minstejenta ut anno 2012 (men eg veit jo at nokre allerede er komt i nyere emballasje..)

Kjekt med litt snø så det går an å ake!

Tine melk som for tida kjem fra gårder i lokalområdet. Vi er jo også melkebønder.

Dagens bensinpris

Ungenes rollerblades/skøyter som dei fekk til jul. Tripp-trapp-tresko

Fra ein anna vinkel. Ei stund stod desse i stova og blei ofte brukt.

Her er det spor  frå mange av oss...

Eg, mannen og lillebror satt heime og såg på MGP, mens storesøstrene var i salen sammen med bestemor. Eg var heile tida på utkikk etter dei, og vart glad då eg fekk auge dei :)

Årets første skitur


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)