mandag 20. februar 2012

Vår familieregler og andre flotte ord-tavler

Det fins så mange flotte ord-tavler/skilt på internett (mykje på pinterest), så eg blei inspirert til å lage ein liten plakat med våre eigne familieregler (på norsk, så ungane kan skjønne den). Mange av orda som eg såg på tavlene var ord som eg synest er viktige i ein familie. 
Eg har lese den for ungane eit par gonger, og både dei og eg har begynt å minne kvarandre på ein eller fleire av reglane når det behøves.

Her er nokre av dei flotte tavlene/skilta eg har sett på nettet:
Kilde:  The Idea Door


Kilde: simplecrafter.com (free printable)


Kilde: Sweetly Scrapped Freebies (Freebie)









Rules for mothers of sons (Freebie)


Kilde: Technology rocks.seriously (Freebie)




Playroom rules


Classroom rules


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)