torsdag 31. mars 2011

Vi liker å spele spel

Eg har alltid likt å spele spel, og kanskje det er grunnen til at vi etterkvart har ganske mange? Det er ikkje sikkert vi speler kvar dag... eller kvar veke. Men i perioder speler vi mykje, og i andre perioder mindre.
Dette fargespillet har eg vore fascinert av sidan eg var liten, så det måtte vi jo selvfølgelig ha i hus då eg sjølv fekk barn.

Dette spelet tok eg med meg heim fra barnehagen eg jobber i då vi hadde storopprydding og mykje blei kasta. Den mangler eit par brikker, men pytt...

Koselig telle-prikker-spel vi fekk i gave ein gong

Gøy med litt nyere spel av og til, og dette er spelet om Prinsessa som ingen kunne målbinde.

No for tida går det mykje i kortspel. Eldstejenta har nettopp lært seg "lygaren" og har også lært søstra si dette. Eg kunne det ein gong for lenge sidan, og har no lært det på nytt igjen. Koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)