torsdag 10. mars 2011

Gøy med puslespill

Det er gøy å pusle, så her om dagen fann eg og minstemann fram litt gamle... og litt nyere puslespill.
Her er det Postmann Pat som pusles.

Ei eske med fleire små-puslespill

Eg har nokre puslespill frå då eg sjølv var lita, så vi pusla desse for å sjå kor mange biter som mangla.

Sortering av biter til dei ulike puslespilla.

Her pusler minstemann eit fint dyrehage-puslespill som eg hadde då eg var lita. Desverre så mangla det både kanter og ein del biter til dette..

1 kommentar:

  1. Så koselig med puslespill...alltid litt ekstra stas og ta frem "gamle" ting.
    Koselig å titte innom bloggen din :o)
    Ha en fin Torsdag kveld.

    Hilsen Hege-Mamma til 3

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)