onsdag 30. mars 2011

LO: A dream come true (delfin og SeaWorld)

Ein LO eg har laga til søstra mi, fra hennar fine oppleving i SeaWorld. Tekstfeltet er tomt sånn at ho kan skrive på sin eigen tekst (følelser ho hadde, tanker ho tenkte, dato og sånne ting).

Detaljer:
Brukte thickers-bokstaver på tittelen, og pynta den første bokstaven i kvart ord med rosa perler.

Eg tegna swirler med sølvtusj, og svarte streker som ramme på bilda i tillegg til den blå kartongen som eg festa bak på bilda.

Tekstfeltet klippte eg ut fra eit linjert mønsterark, og brukte ein punch for å lage dekorative kanter på det. Eg pynta tekstfeltet med rub ons fra SeaWorld, og eit par blomster med perle i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)