lørdag 12. mars 2011

Litt stæsj til minstemanns nintendo ds lite

For nokre år sidan kom eg over dinside.no's tips om nettbutikken DealExtreme (du kan lese ein av artiklane her: Helt ekstreme priser). Og har sidan den gongen handla stæsj herifra fleire gonger bla. til ipodene og nintendo ds'ene våre.

Denne gongen kjøpte eg litt nytt til minstemanns nintendo ds lite.
Eg var ikkje så glad i at den svarte spelemaskina blei full av fingeravtrykk så eg kjøpte klistermerke spesiallaga til nintendo ds lite. I tillegg kjøpte eg også beskyttelsesfilm til skjermane, eit blått etui til maskina og også eit gjennomsiktig "skall" som man kan ha uttanpå maskina som beskyttelse. 
Dette betalte eg 126 kr for, og noko av det fine med denne nettbutikken er at frakten er gratis.

Ds'en før klistermerket kom på

Ds'en etter

Oppå lokket

På undersida av maskina

Etui til maskina (sånn har jentene til sine ds'er også, men i ulike farger)

Og eit plast-etui for enda litt bedre beskyttelse. Det er svart gummi inni dette etuiet sånn at ds'en ligg trygt og godt, men ved å ta dette på så viste ikkje klistermerka på minstemanns ds. Derfor fekk mellomstejenta dette på sin ds.

Når man handler fra utenlandet kan det vere lurt å handle for under 200 NOK sånn at man slepp ekstra utgifter som bla. toll og postens ekstra gebyrer. 

1 kommentar:

  1. takk for tips!
    Tror jeg må lagre denne siden til gutten min skal ha slike spillemaskiner. Vi har klart oss uten fram til nå, men jeg frykter at det ikke er lenge til vi må kjøpe inn noe slikt. Da kan det jo være greit å ha en slik nettbutikk å handle duppedingser fra:-)!

    Ha en herlig lørdag!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)