mandag 12. april 2010

Ting å snakke om mens man et middag

Mens eg var innom HowDoesShe.com kom eg også over mange flotte tips til kva man kan snakke med familien om under middagen (eller til andre måltid). No pleier det ikkje vere noko problem å få praten til å gå når vi sit ved middagsbordet, men ved å ta fram eit av desse spørsmåla innimellom så kan dei kanskje gjere at man kjem nærmare kvarandre og lærer kvarandre enda bedre å kjenne.

Link: Family Dinner Questions

Eg har printa dei ut og skal ha dei lett tilgjengelig på kjøkkenet. Eg held på å lage ein perm med div. familieinfo, så kanskje desse spørsmåla kan få ein plass der.
(Sidan eg tenker mykje scrapbooking for tida, så tenker eg at svara på nokre av spørsmåla kanskje kan scrappes? Enten på ein LO med alles svar, eller ein LO om kun ein av oss).

1 kommentar:

  1. Artig idé :)

    Har ikke fått scrappet på evigheter, skikkelig synd er det, men ikke så mye å gjøre med.
    Tiden går til andre ting :)

    Blir spennende å se om du finner på noe morsomt med svarene etterhvert :)

    Klem Linnie ♥

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)