søndag 25. april 2010

Bilder fra scrappekurset mitt

Forrige helg holdt eg scrappekurs på 4H's storkurs. Då hadde eg bla. med eit ark med nokre få tips til korleis pynte blomster og papirblomster stansa ut med Retroflower -punchen.

I fjor, då eg holdt dette kurset, kunne vi sette borda sammen til langbord (då var det bla. lettare for deltakarane å dele på litt av utstyret). Denne gongen blei vi tildelt eit naturfag-rom der borda stod fast. Men det gjekk fint å ha kurs med borda satt sammen på denne måten også.

Vi brukte to bord til å legge ut ein del av utstyret og scrappepynten på.



Bånd og knapper i ulike farger



Kartong hadde vi også med, både i 12x12 (inch) og A4 størrelse.

Tidligare på dagen hadde det vore vårvær (sånn som det hadde vore i fleire veker), mens det i løpet av dei få timane vi hadde kurs kom masse snø! Vanligvis ville eg brukt ca 1 time på å køyre heim, men denne kvelden tok det lenger tid sidan eg hadde sommerdekk på bilen og måtte ta det litt med ro.

Rart at det på samme tid i går, nøyaktig ei veke etter denne kursdagen, også kom masse snø. Og i går så tok bilturen meg enda lenger tid, sidan eg måtte stå fleire timer i kø pga kollisjon lenger framme. Heldigvis kom eg meg vèl heim på sommerdekk i går også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)