søndag 14. februar 2010

♥ Ballongfest i stua, valentin- og morsdag ♥

I går var vi i "by'n" og ungane fekk så mykje som 3-4 ballonger kvar. Det var hjerteballonger, reklameballonger og prinsesse/pirat-ballonger. Dette var veldig populært blandt dei små, og når eg innimellom måtte bære på desse 10 ballongane samtidig fekk eg følelsen av korleis det kanskje er å vere ballongselger...
Bagasjerommet blei fyllt opp av ballonger, og då dei alle blei satt inn i gangen minnte det meg om sånne ballongdekorasjoner som man ser på film ♥

Vi har hatt ein fin mors-, valentin- og fastelavensdag. Minstemann hadde laga ei søt lita brosje (i tova ull) til meg, jentene laga tegninger, og så fekk eg ein nydelig hjertebukett med kvite roser fra mann og barn. Mammaen min fekk ein søt hjerte-eføy i hjertepotte.

1 kommentar:

  1. ååå så koselig! Den nålen er jo helt perfekt, hadde aldri jeg klart å lage :P

    Du har så kreative og flotte barn! Jeg blir så varm inni meg når jeg besøker bloggen din :)
    Dere er så flinke til å gjøre ting sammen og jeg blir så inspirert!

    (Selv om jeg ikke kommenterer alltid, er jeg alltid en tur innom deg sammen med kaffen min )

    klem til deg !

    Kathleen

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)