onsdag 11. april 2012

Vi har prøvd Bepanthen

Som Buzzador får eg prøve nye produkter og tjenester mot at eg fortel andre om det, og for nokre veker sidan fekk vi Bepanthen i posten. Eg fekk ei stor tube til eige bruk, og fleire mindre tuber som eg kunne dele med venner og kjente.

Bepanthen er ei salve som forebygger og pleier tørr hud og røde barnestumper. Den er uten parfyme og inneheld ingen parabener, konserveringsmidler eller fargestoff. Den er spesielt egna til barnepleie, men kan brukes av både voksne og barn td. til å pleie tørr hud, sprukne lepper, mindre overflatiske sår og lett solbrenthet.

No har vi i familien prøvd denne salva i nokre veker og er godt fornøgd med den. Tidligare brukte eg ei anna barnesalve når minstejenta trong litt smøring, men Bepanthen fungerer minst like bra som den vi brukte før. Vi har også brukt den til å smøre hender, ansikt og lepper med (NB! Då har vi brukt salve fra ei anna tube enn den vi brukte når vi skulle smøre babystumpen). Eg synest kanskje den blei litt seig å bruke i mitt eige ansikt, men bortsett fra det så er salva godt likt her i huset.

.........................................................................................
Vil du vite meir om å vere Buzzador så kan du lese mitt tidligare innlegg her: Eg har blitt Buzzador



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)