fredag 13. april 2012

Take twelve (12 bilder den 12. kvar måned)

Inspirert av Take Twelve temaet hos Ella Publishing co så ville eg gjere det samme. Kvar måned tar eg 12 bilder den 12. i 2012. Nokre gonger tenker eg at eg tar bilder av litt forskjellige ting, mens andre gonger har eg eit tema for bildene mine (gården, mine ting, eldstejentas ting, mellomstejentas ting o.l). I går, den 12.04.12, var ei begivenhetsrik dag med bla. fødsel av tantebarnet mitt, det første lammet på gården blei født, gutten min hadde nettopp fått ein flott hengar til traktoren sin som pappaen hadde laga, eg fekk vårens første håndplukka bukett med småblomster i hus. Eg veit at det berre er 10 bilder i kollasjen ovenfor, men eg har selvfølgelig fleire bilder å ta av når kollasjen til albummet skal lages.

Eg trur det blir til at eg printer ut ei A4 side med alle bildene på. Kanskje med plass til litt tekst nederst. Og så set eg kollasjen inn i familialbummet vårt.

1 kommentar:

  1. Så morsomt konsept da;)!
    Blir tretten bilder den trettende hver måned neste år da?? Se om jeg blir med på den!;)
    Gratulerer så mye som tante:)!
    Så ut som gårsdagen var en meget begivenhetsrik dag, ja:)!
    riktig god helg!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)