onsdag 11. april 2012

Babyshower, cupcakes og gravidbilder

For nokre veker sidan laga vi Babyshower for søstra mi. Alt blei gjort i hemmelighet og heldigvis blei ho veldig overraska då ho såg kva vi hadde stellt i stand. Ho som arrangerte festen gjorde dei fleste forberedelsane og så hjalp vi ho litt med pyntinga då vi kom. Vi hadde alle med oss litt mat og gaver.

Veninna mi laga cupcakes, og eg spurte fint om eg kunne få lage papirpynt til dei :)
Eg fann dette søte motivet hos Accent the party (gratis nedlasting), og brukte punch for å trykke ut motivet og  den blå kartongen.

Eg forminska motivet littegrann sånn at det passa størrelsen på punchen min.

Gavene



Eg ga ho boka "Babykrøniken". Eg synest den er så fin- med mange punkt å fylle ut om den lille.

Fleire bilder eg tok av ho og magen då dei var her på besøk:

Liker dette fordi både hunden og den kommende storesøstra er med. Og fordi det viser at barn og dyr gjer som dei sjølv vil, og ser den veien dei helst føler for :)

Mammaen og den lille babyens UGGs :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)