søndag 24. april 2016

Barn og gårdsliv

Eg set pris på at barna mine veks opp på gård. Eg har ikkje gjort det sjølv, men eg trur at mine eigne barn får med seg ein del kunnskap og erfaring ved at dei gjer det.

Om våren og høsten kjem det mykje nytt liv til verden. Skjønne, små lam om våren og flotte kalver når det er høst.

Omsorg og stell av kuene

Vi får gårsdagens brød fra butikken, noko som kjem kuene til gode. Dei to minste skjærer opp og fordeler dette.

Forventningsfulle kalver

Glade for å få mat

To som samarbeider for å få fòrvogna avsted

Det å ha gård er ein jobb man ikkje kan ta fri fra. Det kan kreve intenst arbeid i perioder.. fødsler må gjerne passes på både natt og dag. Dyr skal ha mat, stell og melking både morgon og kveld. Mykje vedlikehold, slått fleire gonger om sommeren og mykje anna. Det passer ikkje for alle- men eg er glad for å vere gift med ein gårdbruker og for at ungane mine får ta del i dette livet som også gir så mykje.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)