torsdag 21. april 2016

Gavekort-shopping

Handelshuset bytta navn til Amfi Førde denne veka, og i den anledning får vi kunder muligheten til å skrape lodd kvar dag. Handelshuset har hatt liknande konkurranser før, uten at eg har hatt noko særlig hell- men denne gongen var det min tur å vinne. Artig å skrape og få full pott på første forsøk :)

Eg og minstejenta hadde fri i dag og tok turen til Førde for å hente dei nye brillene hennar. Vi henta gavekortet i samme slengen og kunne gå i butikker og shoppe litt "gratis".
Vi fekk også ta ein titt på den nye maskoten Amfelia.

Eg fekk gavekort, mens minstejenta fekk drops og kjærlighet fra Amfelia og kontoret.


Ho fekk også velge seg ein ting som vi betalte med gavekortet. 
Det var stas!

Det blei kjøpt litt nyttige ting, og nokre litt mindre nyttige. Og eg må nok bort ein gong til for å bruke resten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)