lørdag 25. august 2012

Project Life for baby og barndom + inspirerende linker

Eg blir meir og meir glad i Becky Higgins' Project Life- produkt. Og no har ho nylig publisert smakebiter fra fleire av hennar nye serier, bla. tre babyserier (ein til jente, ein til gutt og ein nøytral) og ulike serier som passer til å scrappe barndommen på ein enkel og fin måte.



Click here to buy Project Life in Europe
Ved å klikke på banneret så kjem du til nettbutikken eg bruker. 
Nettbutikken der vi fra Europa kan kjøpe Project Life


Eg blir litt ivrig og vil jo dele denne fine måten å lage flotte album på med flest mulig. Eg snakker ofte med vennane mine om denne, men dei er ikkje så interessert som eg sjølv er. Men eg kan jo dele det her :)

Becky Higgins' blogginnlegg med bilder og video:

Fleire inspirerande blogginnlegg (eg legg dei her så eg finn dei lettare når eg treng dei):






Project Life on Shutterfly (digitalt Project Life)


Bildene er lånt fra beckyhiggins.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)