fredag 31. august 2012

Gir bort verdikoder til gratis barnebokapp (Troll Olav)

For eit par måneder sidan anmeldte eg boka Trolljakten (både sjølve boka og bok-appen) for Foreldremanualen, og denne gongen skal eg få gi vekk 5 gratiskoder til barnebokappen som heiter Troll Olav. Denne kan brukes på Iphone, Ipod og Ipad.

6 åringen min likte appen veldig godt, og etter å ha hatt den i nesten 3 måneder så bruker han den fortsatt mykje. Du kan lese anmeldelsen min her: Bokanmeldelse: Trolljakten bok og app.


For å vere med i konkurransen må du skrive ein kommentar til dette innlegget, og "rate" boka i App Store dersom du vinn.
Det er fint om du skriver mailadressen din også sånn at eg raskt får kontakt med dei som vinn (kodane må nemlig brukast innan 20.09).

Konkurransen varer til t.o.m søndag 09.09. Viss det er fleire enn 5 som melder seg på kjem eg til å trekke vinnarane.

Litt meir om boka og appen:
Boka Trolljakten finst både i bokform og som app. På cessa.no er ei oversikt over kor man kan kjøpe boka. I App Store heiter boka Troll Olav (klikk på navnet for å komme dit), og du får både engelsk og norsk versjon i samme appen. Du kan også velge om du vil lese sjølv, eller få ein forteller til å lese den for deg. 


5 kommentarer:

  1. Ååååååå...vil være med på dette! Camilla@roseneng.com

    SvarSlett
  2. For 1,5 år siden testet jeg "Tambar er et troll" på iPad og ble ikke imponert. Det jeg leser av tester nå tyder på at det har gått framover for barne e-bøker også. Har vurdert å prøve flere, så hadde vært en fin måte dette.

    SvarSlett
  3. Så spennende . Jeg har en liten gutt som til tider utforsker Ipad - en min, og nye apper er alltid velkomne :)

    petrusogpetrine@gmail.com

    SvarSlett
  4. Jeg vil være med! Har ei jente som elsker Ipaden :D

    - kristine.syversen@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Hei,
    her er innlegget mitt om boken jeg vant :-)
    http://dronningstjerna.blogspot.no/2012/09/boktips-gave-til-deg.html

    Klem,
    Mari Ann

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)