torsdag 17. februar 2011

Basar, morsdag og valentine

Forrige dagen var vi på basar, vinnerlykka var ikkje så stor denne gongen- men det er koselig og spennande å vere med. Minstemann fekk tida til å gå med småbilane sine.

Til morsdagen fekk eg bla. denne nydelige buketten. Jentene hadde skreve fine kort til meg, og minstemann hadde laga ei fin morsdagsgave i barnehagen.

Denne hjertelige sjokoladekaka baka vi og tok med oss på basaren.

Vi pleier ikkje å gjere noko særlig ut av valentinsdagen men eg la sånne lapper på middagstallerknane til alle i familien denne dagen. Her er den eine hengt opp på blomstervasen.

3 kommentarer:

  1. Så koselig med basar. Det har jeg ikke vært på siden jeg var liten:) Koselig med morsdag, men valentine feirer ikke vi heller noe særlig:)
    Koslig at du ble med på giveaway! Klem♥

    SvarSlett
  2. Så fine bilder:). Koselig med basar, både for store og små. Ønsker deg ei fin helg.

    SvarSlett
  3. Vilka fina blommor du fick =D
    Och chokladkakan ser supergod ut!

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)