onsdag 29. desember 2010

Førjulsstemning

Denne tallerknen med krus kjøpte eg to eksemplar av då det var på salg etter jul for ein del år sidan (den gongen eg berre hadde to barn). Men sidan eldstejenta ikkje synest det er så stas med denne tallerknen lenger, så er det ingen problem at dei to minste får bruke desse. I midten av tallerknen står det ein liten blånisse som vises meir og meir etterkvart som dei små et opp grauten sin. *koselig*

Eg har endelig overført bilder fra kamera til pc, så då er det vel ikkje for tidlig å vise litt førjulsbilder :)

Vi hadde overnattingsbesøk av søstra mi og dattra hennar tidligare i desember, og då baka vi råmelkskjeks. Desse kjeksa likner litt på kakemenn, men er søtere og bedre :)


Risboller er jentenes favoritt

Og lussekatter (med safran) pleier vi også å lage.

Då vi pynta pepperkakehuset kom eg på at eg har liggande ein del farga smørkrem fra Wilton. Vi brukte mest melis, men brukte smørkremen til å få litt meir farge på huset vårt.

1 kommentar:

  1. Så koselige tallerkner, sånne har jeg også lyst på! :) Fine bilder fra baking også, har ikke bakt så masse i år vi, men pepperkaker har vi i det minste fått til...

    Ønsker deg og dine et godt nytt år! :)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)