tirsdag 7. desember 2010

Årets heimelaga julekort (med Magnoliastempler)

Dei andre julekorta eg har lagt ut er kort eg har laga tidligare år, mens her er årets kort. Desse laga eg fordi eg fekk ei bestilling på ein del julekort.

På kortet ovenfor har eg brukt to av Magnolia sine stempler. Steinen (eller krakken?) ho sit på har eg laga sjølv. Og ellers har eg brukt ein julestjerne-charm som pynt, og God Jul tekst.

Pynt: Rød perle, God Jul-tag, hjertecharms, brun tråd og røde roser.

Pynt: Tag med hjerte (også dette eit Magnoliastempel trur eg), røde bling, swirl-filtbånd og knapper med brun tråd.

Pynt: Julestjerne- blomst, diecuts-swirler, brunt blondebånd og God Jul tag.

Pynt: Stor snøfnugg-diecut med glitterlim på (stickles), God Jul tag, røde perler, blondebånd og snøfnugg-charm.

1 kommentar:

  1. Så flotte julekort! Lurer på når du får tid til alt...

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)