søndag 11. juli 2010

Eg og jentene drodler i bokstavane våre

Etter å ha surfet litt på nettet og komt over masse inspirasjon fekk eg lyst til å drodle.
I eit innlegg hos Scrappehuset blir drodling forklart på denne måten: "Drodling betyr å tegne og leke seg med et skriveredskap."
Og på Papirgleders kreative sider fann eg denne betydninga: "Definisjonen på drodling er som følger; "intetsigende eller humoristisk tegning utført som tidsfordriv eller i distraksjon""


Eg tenkte at eg og jentene skulle dekorere forbokstavene våres med drodling, klippe dei ut og deretter lime dei i "kreative dagbøkene" som vi skal lage på ferie.


Jentene fallt fort for ideen, og etter å ha laga ein bokstav så forsatte dei å lage alle bokstavane i navna sine.
Desse små notatbøkene har eg kjøpt for at vi skal kunne drodle og tegne ned ideer som vi får på td. bilturen for så å lime dei inn i dei "kreative dagbøkene" (eller kunsdagbøkene/art journals'ene som vi også kaller dei).


Etter at vi laga desse bokstavane ein kveld, har dei spurt kvar dag om vi ikkje kan tegne litt meir i notatblokkene våre. Så dette var tydelig noko dei likte.
Eg trur ikkje eg har tålmodighet til å sitte å drodle sånn når eg er aleine, men det er veldig koselig å gjere det sammen med ungane.

Her las eg litt om drodling og fann masse inspirasjon:
Papirgleders kreative sider- Drodler du?
Papirgleders kreative sider- Drodling av Sofie Magnusson
Draw doodle and decorate Ein blogg full av inspirasjon!
The Scribble Project

2 kommentarer:

  1. Så koselig! Jeg fikk pakken her om dagen. tusen takk! Gleder meg til å ta dem i bruk. Har allerede en plan for noen av dem. LEgger ut bilde når det er ferdig...

    Ha en kreativ uke!

    SvarSlett
  2. Du er så kreativ og flink :D

    God sommer! klem Kathleen

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)