søndag 9. juni 2019

Slektshistorie


Det å ta vare på familiehistorien vår er viktig for meg. Eg veit ikkje heilt kvifor, men eg er jo knytta til mine besteforeldre og ønsker å ta vare på deira historie for mine (og deira) etterkommere. Viss ikkje eg gjer det, kven skal gjere det då?

Ting endres jo så fort også, og kvardagen no er heilt ulik sånn den var då foreldra mine var unge... og då besteforeldre og oldeforeldre var det. Og vi treng å vite litt om korleis det var før og kor mykje ting har endra seg. Det er også kjekt å finne ut litt om kven man er i slekt med, og kanskje finn man likhetstrekk i både utseende og personlighet?


Nokre gonger føles det som at eg er aleine om dette, iallfall i vår familie. Men eg veit jo at mange interesserer seg for dette, og kanskje eg kan relatere til dette utsagnet?

No er målet å samle notatene mine sammen med bildene eg har scanna fra mine bestemødres og oldemors fotoalbum. 
I tillegg utforsker eg slektsgreinene videre og tenker også å scanne bildene som svigerfar har og høyre kva han kan fortelle om desse.



Svigermor var også opptatt av dette, og eg set pris på at ho har laga mange slektstre om min manns forfedre. Det er viktig for mine barn og deira etterkommere 😊

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)