tirsdag 23. november 2010

Bilder av ørn

Eg har eit ønske om å ein gong få tatt flotte bilder av ei ørn. Men foreløpig har eg ikkje lykkes i å få dei bilda som eg ser for meg. Så eg får nøye meg med desse som eg tok forrige dagen... inntil vidare...

Ørna er på jakt etter fisk... mens måkene jager på ørna.

Fisken var i boks, så då gjenstod det å finne eit tre man kunne nyte den i... uten desse irriterande måkene.


Eg har jo alltids dette bildet også, fra den gongen eldstejenta fekk holde ei tam ørn på armen. Men det er jo ikkje heilt det samme som å ta bilder av denne flotte fuglen ute i naturen.

1 kommentar:

  1. Ørnene er flotte fugler :)

    Husker dem godt fra da jeg var hos mormor og morfar på Herøy (i nordland).

    De bodde rett "under" et fjell, som det krydde av ørn i.

    Ganske fascinerende :)

    Jeg hadde jo respekt for disse fuglene, siden jeg hadde hørt at de kunne ta både sau og små barn, så jeg voktet meg vel de gangene jeg så de var lavt over hustakene ;)

    Minner ja...

    Klem Linnie =)

    SvarSlett

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)