søndag 21. februar 2010

Eg har fått eit par awarder


Tusen takk for denne fine awarden, Størstepia . Du fortjener å få den tilbake :)

Denne skjønne awarden har eg fått fra både Fargelykke og Solblomst. Tusen takk! Denne var så søt så den sender eg videre til alle dere som vil ha den. Sammen med den fulgte det med koselig oppgåve som går ut på å skrive 10 ting som gjer meg glad. So here goes:

♥ Ungane og familien min
♥ Jobben min
♥ Gode venner
♥ Fargerike og søte ting
♥ Bruke tid sammen med mine kjære
♥ Sola (som snart kjem tilbake til her vi bur)
♥ Dei små gledene i kvardagen (dei er det mange av)
♥ Shoppe (uten at nokon venter på meg)
♥ Fotografere, scrappe og anna bildebehandlig (på pc eller ikkje)
♥ At det er ryddig rundt meg (det kan vere vanskelig her i huset av og til, derfor blir eg så glad når det ser fint og rent og pent ut).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)