fredag 22. mai 2009

Fridag sammen med eldstejenta

I dag hadde eldstejenta fri fra skulen, mens småsøskna var i barnehagen. Vi rydda litt i huset, spelte litt, såg på bilder fra Florida på nettet (for å forberede ho på det som venter der).. og dagens høgdepunkt var at vi skulle danse etter ein trenings-DVD som eg har:



Ho har lenge sagt at ho liker hip hop (sjølv om ho ikkje har dansa det noko særlig). Så eg tenkte det kunne vere kjekt for ho at vi dansa etter denne sammen. I denne videoen viser dei steg-for-steg ulike dansetrinn i disco, hip hop, pop, latin og house. Eg trur ho syntest det var kjekt, men trinna var nok litt vanskelige og det var kanskje litt vanskelig å følge med etterkvart som ein skulle sette sammen alle desse dansetrinna. Eg synest denne DVD' en er artig, og eg liker å danse (sjølv om eg ikkje er så god på det). Blir iallfall varme av den og får igang kroppen litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)