tirsdag 1. januar 2013

Status: Project Life og fotoalbum

Så var jula over. Hobbyrommet som har vore fyllt med gavepapir og andre prosjekter i førjulstida har no blitt rydda vekk, og fotoalbuma er funne fram igjen. I går jobba eg med feriealbumet for 2012 (bildet ovanfor), og blei ferdig!! Det tar tid å lage eit album, men det er så godt når man har det endelige resultatet i hendene.
Det kjem muligens fleire bilder fra dette albumet seinare.

Eg har brukt ein del kort fra Becky Higgins' "Clementine-kit" i dette albumet, i tillegg til anna scrappepynt og mønsterark som eg hadde liggande.
Bildet ovanfor er ein kollasj med fire bilder.
Øverst til venstre er bildet av sjølve albumsida. 
Bildet oppe til høgre viser kortet (10x15 cm) som er fra Clementine-kit'et.
Bildet nede til venstre viser eit bilde (10x15 cm) med fire mindre bilder på. 
Og det nederste bildet til høgre viser eit kort (10x15 cm) som gutten min har tegna ein traktor på.

I Project Life 2012 (familiealbumet vårt fra 2012) har eg ingen bilder enda. Mange av dei som held på med Project Life framkaller bilder ofte, gjerne kvar veke. Mens eg har valgt å vente til året er over før eg framkaller bildene eg vil bruke. Men teksten har eg.
Gjennom året har eg brukt vekeplaner som eg har fyllt med notater fra den aktuelle veka. Desse har eg laga i Word i størrelsen 10x 15 cm (sånn at dei passer i ein fotolomme).
Eg skriver også ned notater og minner i "Awesome Note"-appen som eg har på iphonen. Desse tar eg fram igjen når eg skal skrive tekst til bildene mine.
Eg har også laga ein mal med seks tekst-felt i Word... Desse printer eg ut og får tekst-kort med maskinskreven tekst. Det kan vere tekst eg skriv sjølv eller noko eg kopierer fra ei nyhetsside el.l. Eg har også satt inn bilder i desse, som ovenfor der eg har bilder fra filmen "Modig" og "Kon Tiki" som vi såg på kino.

Status på albuma mine: 
Feriealbum 2012 er ferdig. 
PL 2012 må eg framkalle bilder til, men det haster ikkje enda. 
No held eg på med PL 2011. Dette blei satt på vent fordi eg ville bli ferdig med feriealbumet først. Bildene er komt på plass, så no gjenstår det å skrive tekst til bildene.
Eg venter også på "Childhood-kits" og "Baby-kit" som eg har bestillt herifra :  Project Life i Europa . Desse kjem forhåpentligvis i løpet av neste måned. Då kan eg fortsette på minstejentas babyalbum, og etterkvart begynne på ungenes barnehage- og skulealbum.

Eg tar også eit par PL nettkurs:
I slutten av 2012 tok eg Becky Higgins' Project Real Life hos Big Picture classes


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)