mandag 4. juni 2012

Fotobok og framkalling

I perioder blir det lite tid til blogging. Når det td. dukker opp eit godt tilbud på framkalling eller fotobøker så blir dei ledige stundene brukt mykje til å holde på med dette. I forrige veke bestillte eg bilder til 2011-albummet vårt. Då brukte eg ein del tid i forvegen på å velge ut bilder eg ville framkalle, og redigere dei litt.

Og før eg holdt på med bilder eg ville framkalle så laga eg ei ny fotobok; "Week In The Life- 2 veker i april 2011".
Men no blir bildearbeid lagt vekk ei stund. Dei neste vekene står det bla. forberedelser av eit par bursdagsselskap på planen. Og så er det snart sommerferie for dei skjønne små :)

Litt fleire bilder fra fotoboka:
Første sida i boka

Nokre dager skreiv eg nesten heile dagsrytmen vår på ei side.

Ei bok full av kvardagslige bilder og detaljer.

Gutten min fekk låne kameraet nokre dager, så nokre av sidene i boka fyllte eg med bildene hans.


Kanskje ikkje så godt å sjå på dette bildet, men her er ei side med bilder fra guttens rom og ei side med bilder fra mellomstejentas rom.

Bilder tatt av gutten og mellomstejenta.


Eg gjorde WITL-prosjektet to gonger i fjor (før og etter at minstejenta kom til verden), og ei veke i 2010. Eg held for øyeblikket på med dette prosjektet atter ein gong for å ta litt vare på denne babytida som går så fort. Men når eg no er ferdig med det etter denne veka trur eg eg venter nokre år før eg gjer det igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)