onsdag 2. mai 2012

I minstejentas babyalbum del3

Her er nokre av pynte- og tekstkorta eg har laga til minstejentas album. Eg fyller albumet med tekst og bilder, og der eg har ein plass til overs set eg inn eit pyntekort eller ein del av eit fint mønsterark.

Desse korta laga eg då eg var på hobbykveld med nokre veninner. Dei andre strikka eller hekla, mens eg hadde med meg papirstæsj og laga pyntekort. Korta hadde eg skjært opp i riktig størrelse på forhånd.

Mens ungane scrappa så satt eg ved sidan av og stempla på desse blanke korta (kartong). Desse skal eg bruke til å skrive tekst på (tekstkort).

Stempla tekstkort (og eit pyntekort med rådyr på)

Stempla pyntekort

Stempla tekstkort der eg har fargelagt motiva, desse er i str 10x15 cm.

Desse tekstkorta laga eg i fjor, her er fleire av denne typen: Tekstkort til mitt og babyens 365 album.

Tekstkort og pyntekort. Her har eg brukt tekstkort og pynt fra diverse produsenter.

Nokre pyntekort må eg lage mens eg held på med albumet sånn at det heile passer litt sammen. 

Her har eg brukt ein del diectus, blondeserviett og klistermerker. På bildet nederst til venstre har eg delt eit klistermerke i to og satt det på eit mønsterark som eg hadde i to fotolommer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Set stor pris på kommentarer, om du ikkje har konto så merker du innlegget med "anonym" :)